Tema: Re: Pagaliau sviesoforus tvarkyt prades
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-18 08:45:38
deja galioja. teva sustabde uz tai. jis paklause kiek bauda? Sako tiek ir
tiek. sako mano gyvybe brangesma., nes riesingu atveju matote ta fura kur
vos sustot spejo? Matome. Tai va sako ji butu man uzpakali sutrynus.
Zalieji: Gero kelio...

"Audrius K."  parašė naujienų news:jhgrqa$3uk$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012-02-15 18:43:50 +0200, tas kuris virshija said:

> Nuolankiems lietuviams:
>
> 170. Vairuotojui, kuris užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba
> reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti šių taisyklių 169
> punkte nurodytose vietose tik staigiai stabdydamas, leidžiama važiuoti
> toliau.

Ir ka? Teisme zalias: jis galejo sustoti, o nestabde. Teismas
(isklauses tavo argumentu) - 2 zaliais nera jokio pagrindo netiketi, o
tavo keleiviai - suinteresuoti liudininkai. Ir gauni pa polnoi
programme....
Audrius k.
P.S. jei neturi video registratoriaus, gali net nesvajoti, kad tau
galioja sis taisykiu punktas. Deja.