Tema: Re: Pagaliau sviesoforus tvarkyt prades
Autorius: homo erectus
Data: 2012-02-15 13:29:18
On Wed, 15 Feb 2012 17:35:13 +1100, Renookas
<vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote:

> kadangi gatveje daug avariju sukelia butent staigus judesiai, kaip
> staigus stabdymas, staigus pasukima nepasiziurejus ir pan, tai
> mirksintis zalias yra manau labai gerai, nes vairuotojai jau nusiteikia
> stoti, kas soko,prasoko, kitas jau stabdo. tuo tarpu persijungiant
> akimirksniu i geltona/raudona tai is karto issaukia ir staigu stabdyma.
> Kam to reikia? Kuo blogai pamirksejimas? Vazinedamas po europa to
> pasigedau. Aisku iprasti galima prie visko. bet patogiau yra kai
> pamirksi. nekalbu apie vilniecius, jiems ir raudona dar skaitosi vienai
> masinai pravaziuoti skirta

Matai, europieciai pamate geltona, jei neiseina sustabdyti normaliai,
ramiai per geltona vaziuoja.

Lietuviai, kazkodel isivaizduoja, kad uzsidegus geltona, tai jau jokiu
budu pravaziuoti negalima, reikia kirsti stabdi iki dugno.

Asmeniskai mane ta mirksinti zalia ziauriai uzknisa, nes pradejus mirkseti
puse vairuotoju kerta ant stabdziu, o kita puse spaudzia gaza iki galo...
Kam to reikia?