Tema: Re: Staska, Markatai, reik konsutacijos
Autorius: spakainas
Data: 2012-02-14 16:21:56
Na pas mane signalizacija su nuotolinio užvedimo funkcija. Tiesiog turiu
galimybę arba sėst į šaltą auto (jei nešildau), arba paspaust knobkę,
ramiai pagert arbatos, ir sėst į jau šiltą auto. Nu už komfortą reik
mokėt, tai man kaip ir px tie keli litrai kuro per mėnesį su galimybe
važiuot šiltai ir iškarto spaust kaip patinka, netausojant, kad mol dar
šaltas variklis, dar negalima.