Tema: Re: Staska, Markatai, reik konsutacijos
Autorius: markatas
Data: 2012-02-14 12:11:09
Pas juos vaziuoja tik su vienintele konkrecia uzduotimi, daugiau niekur
neleidziant kisti nagus - ipilti reagento ir patikrinti ausinimo sistema, ar
antifrizas nepatenka i cilindrus. O mano masinoje ir taip yra blogumas -
sitas variklis manes nedziugina (kaip knysliuka balionas) ir todel is
principo keisiu dirza su varikliu kartu

markatas