Tema: Re: Aftermarket' DVD, Navi - verta?
Autorius: Night
Data: 2012-02-07 09:32:35
Garso kok-I-bes nerasta ir gimtajame, tai del sito ramu :) Radau 2 variantus, abu aisku kinieciai,
dilema - kuri pasirinkti. Vienas kur as linka idejau, kitas - kur idejo SUPERB. Kaina per e-bay skiriasi ~
100 svaru - tas kur mano linkas - brangesnis (bet atrodo DVB-T turi viduj iskart).

Focus <remigijusl@gmail.com> wrote in