Tema: Re: Aftermarket' DVD, Navi - verta?
Autorius: SUPERB
Data: 2012-02-06 21:26:48
del kokybes patart negaliu, bet cia viskas uz tiek pat tik uz USD -
http://www.autodvdgps.com/main_categories-mctgy-1-adg.html

pernai su jais susirasinejau, servisas pasirode nieko, bet, kaip pats
rasai "kam to reikia - kitas klausimas", visgi nejamiau.

kita vertus teko su vienu kalbet, kuris butent is cia pirko, sake viska
atsiunte normaliai, viskas veikia, etc. pats pasijunge.