Tema: Re: Dyzelis, aliai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: svyt
Data: 2012-02-01 19:50:14
gali bendeksas, kuo salciau tuo didesnis kruvis starteriui, bendeksas toks
irenginys kuris sukasi tik i viena puse, kad uzsivedus neisuktum starterio
iki milzinisko jam greicio. bet 21 kartu sugebet akumui pasildyt zvakes ir
dar sukt starteri tokiam saltyje ka zinau. Ir starterio pjovimas toks
uzvedinejimas, vaziuociau pas kokius meistriukus aiskintis kas negerai.
--
vyt/ /