Tema: Re: Dyzelis, ?aleiai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: Regnum
Data: 2012-01-30 12:00:05
čia svytai gerus klausimus uždavei, iš tikro panašiai ir yra, kad kai tik
starteris užveda motorą aš kaip ir instinktyviai raktelį atleidžiu, ty kaip
tu sakai atleidžiu starterį, nes taip įpratęs ir taip normaliai turėtų
kurtis ir visada taip kurdavosi sakykim pirmus 4 metus, o dabar kai tu
uždavei šitą klausimą tai primečiau, kad užsikūrė tik tada, kai užgriebus
motorui starterio neatleidau tol kol variklis užtikrintai pradėjo tratėt. Nu
bet kotais esu įsitikinęs, kad ne taip turi užsikurt normaliai veikianti
sistema. Gal klystu?

"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
> arba oro prisiurbe, tada turetu piltis baltais dumais. o kaip suprast
> pagriebia? gal tik pradeda griebt ir atleidi starteri? reik sukt kol
> uzsikuria, jei saprdosi kuradamasis panasu i zvakiu nepilnaverti darba.
>
> --
> vyt/ /

metus,