Tema: Re: Kur pigiai tamsina langus ?
Autorius: remigijus
Data: 2012-01-31 22:56:01
Tas braukiklis kazkiek pabraizo plevele. Todel ji naudoju labai maziems
burbuliukams, prie krastu. "Pagrindiniam" isstumimui reiktu tureti koki nors
plokscia gumos gabala. Esu uztamsines langus 4 masinoms (isskyrus galini
langa), kai atsils, klijuosiu dar 2. Sako, gaunasi gerai:) Sunkiausia-
graziai iklijuoti plevele i siaura stiklo kampa. Niekad nenaudojau jokiu
fairy lasu i vandeni, tik paprasta h2o, gal reikes pabandyti.

"Shadowed"  wrote in message news:jg6upp$481$1@trimpas.omnitel.net...

Nu lyg ir buvau vandeniu uzveles, tik be fairio. masina palikt tai galima,
tik va kol kas ne ra kur. gal jei niekas neapsiims bandysiu pats, po viena
langa atsargiai ;)

"Velnias"  parašė naujienų news:jg6trj$33m$1@trimpas.omnitel.net...

Tai taip ant sauso ir klijavai???? Vandeniu su lasu feirio reikia supurksti
langa ir plevele, o tada su tuo shuduku isvarineji burbulus ir apipjaustai
krastus. Sharanui beja labai lengvai viskas darosi. Aisku tik dabartiniu oru
reiktu viska siltame garaze atlikti ir palikti isdziuti, arba laukti
vasaros.