Tema: Re: Kur pigiai tamsina langus ?
Autorius: Shadowed
Data: 2012-01-31 09:10:05
ne, tas baltas pabego. Atideliojo vis vizita pas Renooka, o galu gale is
viso nebekele triubeles. Daba zalias yra :D Stebiuosi, bet per salcius
kuriasi puikiai. Ir technikine sausi pravaryta... Nu aisku uz pinigus nes
visokiu bugu yra, bet px. Vaziuokle nebilda, stabdziai yra, sviesos dega.
Sitas irgi su 2,8 plius duja pries pora menesiu ideta. Ai tam baltam paskui
is kito telefo skambijau apsimetes turku tai lietnykai jau prakalti, kaina
iki 4k beroc numetes, nu zodziu kaip visada forumas isgelbejo mane su gerais
patarimais :)

"Gudrutis Jonas"  parašė naujienų news:jg83o3$60u$1@trimpas.omnitel.net...

tai kuri nusipirkai ? ta balta su 2,8 ?