Tema: Re: amerikosai vėl duoda vaizdų ;)
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-25 22:43:10
Turbut supranti, kad tavo teiginys veikia abipusiai, nes yra valstiju ir
praktiskai be sniego.. Aš manau, kad valstijose, kur sniegas buna kaip pas
mus, tokių video neatsiranda.. Nė kiek neabejojiu, kad taip skraido mašinos
kai pasninga kokioj nors carolina, georgia ar alabama, kur vaikai sugeba 6
metų sulaukę paklaust tėvų, what is that white stuff outside? nes pirma kart
mato..