Tema: Re: amerikosai vėl duoda vaizdų ;)
Autorius: homo erectus
Data: 2012-01-25 04:02:37
On Wed, 25 Jan 2012 02:14:15 +0200, cD-r0m wrote:

> Tai jie ten gal sniegą mato 1 dieną per metus ir net neturi tokio daikto,
> kaip žieminės padangos :D

Amerikoj sniegą kartą per metus mato? Nejuokauk... O vat žieminių padangų
ten jie iš tikrųjų nepripažįsta. Ten, kur žiemos būna normalios (su sniegu,
ledu ir t.t.) visi važinėja su universaliomis padangomis. Ir aš ten su
tokiomis bevažinėdamas pamačiau koks gaidys tos universalios yra ant žiemos
kelio ;)

> Nors, kai pats įsivaizduoju save pakliuvusį į tokią situaciją, tai visai
> nelinksma pasidaro... Sėdi, matai kaip plauki į kitą mašiną, dar pakeliui
> koks žmogus iščiuožia pargriuves..

Bet tai ne akimirksniu plikas asfaltas ta čiuožykla patapo. Juk matė kas
per sąlygos. Tokiu atveju, kai masina su vasarinėmis padangomis, galima
arba išvis nevažiuoti arba važiuoti laaabai atsargiai. Filmuotuose
vaizduose panašu, kad ten jie tuo sniegu varo taip, tarsi asfaltas būtų...

> Kas užsiema mokymo vairuot ekstramaliom sąlygom? Bet ne gaidelių stiliuko, o
> teisingos veiksmų sekos kai kuriose įmanomose situacijose su kasdienine
> mašina..

O tu važinėji su vasarinėmis padangomis?