Tema: Re: Prie on-board kameru, videoregistratoriu temos..
Autorius: alias
Data: 2012-01-16 00:52:04
Dėl laikiklio ilgio ne visiškai tiesa. Drebėjimo kiekis atvirkščiai proporcingas kainai. Su savo Contour naudoju originalų http://www.skiersrealm.com/media/catalog/product/cache/1/image/400x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/o/contour_suction_cup_mount__1.jpg -- jokių drebėjimų. Bet čia, aišku, ne kiniškas šūdas.