Tema: Re: Prie on-board kameru, videoregistratoriu temos..
Autorius: remigijus
Data: 2012-01-15 15:23:49
na taip, reikes ieskoti kuo trumpesnio ir mazesnio. bet nelengva rast, nes
praktiskai visi nepritaikyti filmuoti, t.y. dengia kamera.

"video registratoriai"  wrote in message

As pirmiausiai paklausciau - o koks smartfonas?
Arba jei dar konkreciau - koks jo  objektyvo apzvalgos kampas?

Video registratoriai kaip taisykle yra placiakampiai.  Ir tada
vibracijos nebe taip jauciasi.
Su standartiniu apzvalgos kampu  sia problema ispresti tikrai nebus
lengva. Juk visi zinom kaip sunku "nusitaikyti" ar Stabiliai islaikyti
kamera, jei filmuojam su dideliu (ir maximaliu) ZOOM'u

Bendra taisykle - ieskok laikiklio KUO TRUMPESNIO. Nes ilgi - tik
blogins reikala. Kad ir ka apie  ji besakytu ar rasytu

Idealiu atveju reiktu labai tumpo, kuo standesnio laikiklio tiesiai prie
a/m stiklo. Jokiu ten "dash board" mount, ar kitokiu fantaziju. Jis irgi
viruoja. Gal ir nedaug, bet manau tikrai daugiau nei stiklas

Teko man testuoti kamerele, kuri buvo visai puse bedos del savo video
kokybes ir kainos. Bet jos virbracija buvo visiskai nepriimtina ( netgi
ir su jos placiakampiu objektyvu)

Stai 3 pvz laikikliu ( cia nekalbu apie kamera, o tik apie laikiklius)

Visiskai netike:
http://www.arkon.com/images/mobile_grip/mg120-thunderbolt.jpg
http://img.dxcdn.com/productimages/sku_53557_1.jpg
http://img10.mcbub.com/content_pic/201104/HD%20DVR.jpg