Tema: Re: fotkinantys Kadziai
Autorius: svyt
Data: 2011-12-30 15:31:26
neimanoma vairuot nepazeidziant taisykliu. aisku, girtu, ar virsijanciu
greiti senamiesty as nepateisinu, bet jei sauleta diena varai autostrada
150, ar ''automobiliu keliu'' 130, ar gelezinio vilko gatve vilniuje 80,
tikrai tai nedidelis pazeidimas, o pravaziavimas nakti svitrigailos gatve
per raudona gerai apsidaurius isvis turetu but nebaudziama, mano supratimu
sviesoforas tai tipo parodo kam dabar pagrindine, jei niekam netrukdau tai
kodel? arba dirzai, oro pagalviu patikra per TA, ar tai ne mano reikalas,
kad uzsimusiu?.ABS... turiu masina kurioj to nera, ji saugi, o jei irengta
ir neveikia jau nebesaugu? ai, dar dujine iranga, butinai sertifikatai,
vistiek jie perkami, pakaktu patikrint ar masina atitinka oro uzterstumo
normas, ar ner duju nutekejimo- 10 metu balionui gali but ir perdaug ir
visai mazai, priklauso ar jis guli ant slapio paralono bagazinej ar sausai.

--
vyt/ /