Tema: Re: fotkinantys Kadziai
Autorius: Korke
Data: 2011-12-28 10:53:12
nu joa, nes xulish nedaryt, jei pagal kadre esanti auto pasturgalio
atvaizda jau bauduoja savininka automatiskai =]. Tai as bomza prie
konteinerio rasiu turinti asmnens tapatybes doka ir uz bonke nusirasysiu
jo asmens duomenis ir pateiksiu zaliems - toliau ju bedos.
Norit saziningo mokejimo - pateikit sazininga irodyma, nenufotkinat is
priekio - pasivykit ir nubauskit. O jei jie mano, kad pakanka valst nr.
- tegu numeri pati ir baudzia. Simple.