Tema: Re: Meras pizdabolas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-19 22:21:12
Yra dar vienas niuansas. KET nors ir nenumato privilegijos del parkavimo
nemokamai (imho prakolas taisyklese), taciau jei teisingai suprantu apie
kokia kortele kalba, tai ji nieko neturi bendro su nemokamu parkavimu. Nes
jos paskirtis (cituoju) - "kortelė, kuri suteikia teisę neįgaliesiems,
vairuojantiems lengvuosius automobilius, sustoti (stovėti) neįgaliesiems
skirtose stovėjimo vietose arba vietose, kuriose jiems sustoti (stovėti)
nedraudžia Kelių eismo taisyklės toje Europos Sąjungos valstybėje narėje,
kurioje jie tuo metu yra.". Todel meras priskirdamas tai kortelei papildomas
funkcijas (panaikinti "stovejimas mokamas" zenklu galiojima)  kaip ir
nelabai teisus Abejoju, kad jis turi teise praplesti vienos ish socmino
tarnybos patvirtinto dokumento galiojimo ribas. O jei perskaityti EU
popieriukus del sio pazymejimo, tai ten aiskiai parasyti - popieriuka
pagrindinai siuloma ivesti tik tam, kad nekiltu problemu keliaujant po
uzsieni. Kad jis praplecia KET - kalbos nera. Su tokia pacia logika jis
galejo pareikaluti, kad kiekvienas neigalusis,norintis parkuotis
nemokamai,turetu Naujosios Vilnios kulturos centro bibliotekos skaitytojo
pazymejima. Bet kam tai rupi...

"esguires..."  wrote in message news:jco5s8$dml$1@trimpas.omnitel.net...

cia ir ne milvydo stiliumi yra apie ka pasivartyti. tarkim kad ir toks
momentas: ar savivaldybe tinkamai vykdo funkcijas reikalaudama stokios
korteles apskritai, kai ket nurodo, kad jose numatytas privelegijas
neigalieji gauna turedami neigaliojo pazymejima (kuris, kaip ne kaip, yra
svarbesnis dokumentas). taip sakant ar tikrai ziurint i zuoko tapatybes
kortele dar reikia reikalauti pazymos, kad jis arturas. kazkaip man tokio
atskiro ir realiai reikalingo tik vaziuojant i uzsieni dokumento
reikalavimas niekaip nesirisa su geraja praktika.

p.s. cia as jau nekalbu apie tai, kad "uzsienyje" policininkas, matydamas
vezimeli bagazineje, nesumasto uzduoti koki buka klausima kodel negali jam
pateikti parkavimo korteles, nes jam 'turinys svarbiau uz forma' ne fraze,
isgirsta pirmo kurso paskaitose policijos mokykloje. bet kadangi pas mus
forma dominuoja, tai kedas, speju, griebtusi fotiko, kad galetu iamzinti ta
nusikalteli, kuris drista prisiparkuoti neturedamas korteles.