Tema: Re: Meras pizdabolas
Autorius: esguires...
Data: 2011-12-19 22:12:56
cia ir ne milvydo stiliumi yra apie ka pasivartyti. tarkim kad ir toks
momentas: ar savivaldybe tinkamai vykdo funkcijas reikalaudama stokios
korteles apskritai, kai ket nurodo, kad jose numatytas privelegijas
neigalieji gauna turedami neigaliojo pazymejima (kuris, kaip ne kaip, yra
svarbesnis dokumentas). taip sakant ar tikrai ziurint i zuoko tapatybes
kortele dar reikia reikalauti pazymos, kad jis arturas. kazkaip man tokio
atskiro ir realiai reikalingo tik vaziuojant i uzsieni dokumento
reikalavimas niekaip nesirisa su geraja praktika.

p.s. cia as jau nekalbu apie tai, kad "uzsienyje" policininkas, matydamas
vezimeli bagazineje, nesumasto uzduoti koki buka klausima kodel negali jam
pateikti parkavimo korteles, nes jam 'turinys svarbiau uz forma' ne fraze,
isgirsta pirmo kurso paskaitose policijos mokykloje. bet kadangi pas mus
forma dominuoja, tai kedas, speju, griebtusi fotiko, kad galetu iamzinti ta
nusikalteli, kuris drista prisiparkuoti neturedamas korteles.