Tema: Re: 09 Renault Laguna 2.0dCi ?
Autorius: Gediminas
Data: 2011-12-19 21:48:15
Suteikiama :), bet tik tam tikruose servisuose... pvz apie man espeisa
sugebejo normaliai papasakot tik Lautra Motors...
Teko dometis pezu tai irgi pasake Kauno Viciunuose. Mergaite negalejo visko
pasakyt tai meistriuka susirado, o veliau ir meilu viska atsiunte.

"Monas"  parašė naujienų news:jcnfks$f67$1@trimpas.omnitel.net...

Nekuriant naujos temos klausimas apie Renault markes auto (tinka ir kitom
markem). Ar suteikia kazkokia informacija apie buvusi servisa oficialus
dyleriai Lietuoje (pagal serijini nr turiu galvoje)? Gal kam teko naudotis
tokia paslauga? Kiek tai kainuoja, kaip vyksta, kiek uztrunka?