Tema: Re: 09 Renault Laguna 2.0dCi ?
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-12-16 10:04:14
tokie kaip jis ir sugalvoja kad 150kw yra prabanga nes paciam tai pakanka :)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jcdlh6$fdh$1@trimpas.omnitel.net...

kodėl pagalvojai, kad turėjau užsigaut? :)

Šiaip ne, tik ko tais juokingai atrodo, iššoka kažkas kaip Pilypas iš
kanapių ir paaiškina visiems kaip kas yra :)