Tema: Re: Bukagalvis, nekitaip
Autorius: KEdas
Data: 2011-12-19 11:16:34
Būkite principingi, iškvieskite policiją ir nepatingėkite sulaukti
evakuatoriaus.
Jei nėra palikta pakankamai vietos iki ištisinės linijos ir negalite
pravažiuoti – sustokite ties kliūtimi ir laukite kol atvažiuos policija.
Parodysite kur problema ir jie iškvies evakuatorių. Jau ne kartą esu
taip daręs, kai policija vis atsakinėjo „niekam netrukdo“. Man trukdė,
nes ištisinę liniją kirsti draudžiama, todėl aš pravažiuoti negalėjau ir
susidarė kamštis.
Čia matomos pasekmės:
http://www.youtube.com/watch?v=l7IcSJ276pE&feature=plcp&context=C3bafb58UDOEgsToPDskIH54OaDfoNTNJTnoyPQq9P