Tema: parduodu priekinius zibintus CitroJenui
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-12-18 19:56:09
Parduodu subj.

zibintai  yra padidinto atsparumo vandalizmui - koviniam/krovininiam
citroJenui
priedui pridesiu trumpaji numeri 1850 busimai greitojo regavimo tarnybai

.... alio
.... sakote ant saligatvio stato ???
....  siunciame greitojo regavimo buri Aitvaras (ginkluota citroJenu)

--
Art?ras Brazas
mob. +370 655 40000