Tema: Re: Koks greiciausias/lenviausias marsrutas? (DE)
Autorius: Korke
Data: 2011-12-02 13:22:04
na ne i pradine tema bet....
va su tokiais "lenkejais" tai nu i nx... per mano kelione keleta tokiu
buvo (ir visi kazkodel su LT numeriais) butent toje atkarpoje
Jei vaziuoji pasikroves, ar su kokiu nubezdusiu dyzeliu kur turba jau
senai neveikia, tai kokie gali but ten lenkimai, nes jei kamsciu nera,
furos rieda 80-90, o tam kelyje daugiau tikrai neisspausi, jei eismas
intensyvus tai juda karavanas visas ir aplenkus atgal grizt i savo puse
jau daznai buna problematiska. Kokio bb lenkt?
Jei vaziuoji tamsu - rukas, vistiek ten apsviestu kelio ruozu pasitaiko
gan daznai, na islauk, pavaziuok tas 5min paskui ramiai ir aplenksi jei
ten tikrai vienisa fura. Nichuja... tikras lietuvis niekada paskui nieka
nevaziuoja :)
Mano atveju riedam taip 60-70 nuo DE sienos link A2, karavanas i viena
ir i kita puse furu/lengvuju, ir matau is galo man jau majacinasi
kazkoks universlas tautovezis su dviem intelekto nesuzalotais, numeriai
LT..na viskas aisku - skuba baxurai, smaukosi kas 10s i priespriesine
"paziuret ar laisva" ir atgal, taip po kokui 10min tipo "sulauke" -
lenkia - triperis nevalit, jei priespriesais atvaranti fura nenueitu i
kelkrasti tai butu pzdc ir speju as irgi gal nerasyciau jau cia nes
tauteveziui sukontaktavus kaktomusa su fura mane skeveldros nunestu
:)... bet prasoko...kagi, aplenkeme net 2 masinas...vel geras 20min
kaisiojimas masinos i priespriesa taikant momenta...paskui lyg dar kazka
aplenke. reziume, po gero pusvalandzio privaziuojam sankryza ziedine, ir
matosi, kad ralistai nuo manes stovi net(!) per 4 furas
priekyje...axujet' :)