Tema: Re: Koks greiciausias/lenviausias marsrutas? (DE)
Autorius: Korke
Data: 2011-12-02 12:45:52
su viesbuciu tai jo, jei ir tuos cheap'uose standartines taisykles tai
gautusi kaip uz dvi paras. Tada reiktu pastumti paankstinti isvykima is
LT, kad issimiegoti iki 12 :), o gal koki akcijini late checkout'a duoda
irgi. Bet velgi - planuot pravaziavimo laika per lenkija, tai tik ciut
ciut lengviau nei tiketis teleloto laimet :)
O del datempimo tas keleta val iki finiso, tai nebent bendrakeleivis
visa nakti salia masinoje vaziaves po tu 12 valandu galetu normaliai
davairuot. Nes man tai sunkiausia dalis buvo pravaziuojant Lodze, kai
jau jauti, kad luzineji, bet paskui islekus i A2 biski atsigavau,
pradejo svist,miegai praejo, ties Berlynu jau kaip ir OK, bet tai taip i
akis tarsi smelio priberta, aisku gal ir davaziuociau.