Tema: Re: toyota dyzelis
Autorius: Andrej
Data: 2011-11-21 17:19:06
    tas pats su Lexu IS220d, manau cia tokie varikliai.

"Pakas" <pakas1_trinti@mail.ru> wrote in message news:jadk1a$q2r$1@trimpas.omnitel.net...
> Jo kalba eitu apie 2.2 d4d d-cat 177AG  vs  2.2 d4d 150Ag
>
>
>
> Pavaziavau su d-cat tai paspaudus tapke kokia sekunde tyluma poto sauna kaip raketa. Cia taip turi buti?
> Su paprastu 150 ag kazkaip tolygiau paspaudi ir traukia nera tokio velavimo jausmo.
>
>
>
>
> "spakainas"  wrote in message news:jadiqk$not$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 2.0 d4d 126 AG (nuo 2005)
> 2.2 d4d 150 AG
> 2.2 d4d d-cat 177 AG
>
> Siaip visi daugiau maziau puse bedos, bet d-cat'o islaikymas brangesnis.
> VBS sako kad ir dalys gausiai daugiau kainuoja. Del kuro sanaudu -
> avensis sedanas su d-cat'u mieste 9-10, uzmiesty 6-7. Priklauso, aisku,
> ir nuo vaziavimo stiliaus. Nu man kazkaip pensininko rezimu nesivaziuoja.
>
> Svarbu:
> d-cat filtrui peilis yra kuras su siera (rusiska saliarka). Statoilas
> skelbesi, kad pas juos be sieros, ten ir pilu. Kiek teisybes - hz. Pats
> filtras operuojasi uz ~500 tautisku.
> Forumai kalba, kad d-cat'ams galvos nelabai laiko, prapucia tarpine.
> Pats variklis kaip variklis, sukimo momentas nuo 2k max, tai jauciasi
> turbo duobe nuo zemesniu, bet traukia neblogai.
>
> Jei norisi kuo maziau bedu ir geresnes ekonomijos - siulau imt 2.0 126 ag.
>
>> Konkreciai Corolla verso 177 AG - tas pats galingiausias variantas.
>> Ar daug bedu su juo? Kiek praktiskai didesnes kuro sanaudos palyginus su
>> 136 AG variantu?
>