Tema: Re: toyota dyzelis
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-11-21 15:20:41
tai kad ten jų visų sąnaudos praktiškai vienodos deklaruotos :)

btw, pasivažinėjau neskubėdamas su dvilitriu benzu, vidurkis gavosi 
~6.9-7/100km :)

On 11/21/2011 03:13 PM, spakainas wrote:
> 2.0 d4d 126 AG (nuo 2005)
> 2.2 d4d 150 AG
> 2.2 d4d d-cat 177 AG
>
> Šiaip visi daugiau mažiau pusė bėdos, bet d-cat'o išlaikymas brangesnis.
> VBS sako kad ir dalys gausiai daugiau kainuoja. Dėl kuro sąnaudų -
> avensis sedanas su d-cat'u mieste 9-10, užmiesty 6-7. Priklauso, aišku,
> ir nuo važiavimo stiliaus. Nu man kažkaip pensininko režimu nesivažiuoja.
>
> Svarbu:
> d-cat filtrui peilis yra kuras su siera (rusiška saliarka). Statoilas
> skelbėsi, kad pas juos be sieros, ten ir pilu. Kiek teisybės - hz. Pats
> filtras operuojasi už ~500 tautiškų.
> Forumai kalba, kad d-cat'ams galvos nelabai laiko, prapučia tarpinę.
> Pats variklis kaip variklis, sukimo momentas nuo 2k max, tai jaučiasi
> turbo duobė nuo žemesnių, bet traukia neblogai.
>
> Jei norisi kuo mažiau bėdų ir geresnės ekonomijos - siūlau imt 2.0 126 ag.
>
>> Konkreciai Corolla verso 177 AG - tas pats galingiausias variantas.
>> Ar daug bedu su juo? Kiek praktiškai didesnės kuro sanaudos palyginus su
>> 136 AG variantu?