Tema: Re: Windowsai pasmigo vos ne vienu metu 3 pc - wtf ?
Autorius: Rrr
Data: 2011-11-13 19:10:53
Eilinis useris paleidzia ir to userio visa dira su visais jame esanciais
failais uzhidina. Prisijungus tuo useriu, ant desktopo praktiskai nieko
nera, start meniu irgi. Juk useris gali savo failus tvarkyti (taip pat
uzhidinti). Adminu prisijunges useris (dazniausiai nebuna ijungtas hidintu
failu rodymas) nueina i C:\Documents and Settings arba C:\Users ir userio
folderio nemato, taip pagalvoja, kad viskas issitryne, daro full formata ir
praranda duomenis (nors is tikro juos galima buvo atstatyti). :-)