Tema: Re: Windowsai pasmigo vos ne vienu metu 3 pc - wtf ?
Autorius: Rrr
Data: 2011-11-13 14:35:59
Taip, ir as pries savaite kokia turejau toki. Sukurk nauja useri ir tiek. O
failam pasiimti is seno userio, pasidaryk kad matytum uzsleptus failus ir po
to juos unhidink. Kai baigsi, sena useri su visais jo failais trink. Nezinau
kaip ten pas tave, bet pas mus useriai sedi be admino teisiu, tai sistemos
kaip ir nesusiko, itariu jei butu admin, tai visam hdd content'ui butu tas
pats, gal ir registruose kazkas.