Tema: Re: Q: ieskomas nedidelis auto (automatas)
Autorius: svyt
Data: 2011-11-11 00:42:26
manau taip. draugas kaip tik kazka panasaus (nezinau mersu modeliu)
nusipirko uz 4000 ir 500 iskart kiso i pakaba, daugiau nieko, ir jau metus
vazineja nesiskusdamas, pries tai turejo e 34 (kuria pardave man) tai
pastoviai konsultuodavosi remoto klausimais,o apie mersa susitikus isvis
nekalba kazko.

--
vyt/ /