Tema: Re: Citroen VIN
Autorius: IksEr
Data: 2011-11-09 20:36:00
O kas sake, kad pasiulymas blogas? Pasiulymas tai geras... Tik kad va su jo
igyvendinimu - kudai... Ir tobulinimas cia ne prie ko... Va, pvz, anoj
vandenyno pusej paprasciau - jie ten turi Carfax. O mes vat gyvenam toj
vandenyno pusej, kur tokio dalyko nera...

P.S. O konstruktyvus pasiulymas, kaip patobulinti, visgi buvo.