Tema: Re: 225/70 R15C zieminiu
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-11-08 17:19:37
Kai sau ieskojau sunkiai sekesi, rasdavau arba ~4-5mm tobish vienai ziemai
po 50-70Lt arba netinkamu matmenu.
Pvz OZO gatveje priesais prekybos centra ozas man vienas rode 225 plocio
~180Lt atrodo, visai neblogai atrodancios, tik kad man perplacios buvo.

Pagaliau pavyko rasti po 150Lt/vnt taksi parke, su dygliais, kuriu dar like
~80%.

Nauju padangu akcijos Egzotikos tinklapyje buvo, tik kad paskambinus
paaiskeja, kad dar neatvyko, gal dabar jau tures...