Tema: Re: Ieskau 1960m zemepalio
Autorius: raibutis
Data: 2011-11-04 22:32:41
rajono ar artimiausio miestelio valdyboje sovietiniais laikais vesdavo
tokias ukines knygas ar kazkaip vadinasi - t.y. ten budavo surasomi visi
aplinkiniai pastatai, ju savininikai, gyvuliai ir t.t. Pasidomek, jei tokia
rasim sansas kad bus yrasyta. As asmeniskai radau tokia pas miestelio
seniuna nuejes, ir viskas buvo irasyta, bet ne tokia sena mano - 1985
duomenys paskutiniai.

Kitas dalykas - misku ukis, girininkija - jei namai buvo miske, vadinasi gal
kazkas dirbo misko darbinikais ar net girinkais buvo? Tokiais atvejais
girininkijoje buna dokai apie dalos skyrima tokiems darbuotojams - t.y.
laikinam naudojimui aplink sodyba ar po ja zemes sklypa. Gal net trobesiai
girininkijos buvo?

R.