Tema: Re: Ieskau 1960m zemepalio
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-11-03 21:30:05
Jei namas miške, reikia ieškot pas miškininkus.
Dirbau kažkada vasarą pas "liesoustroitelnaja ekspedicija". Pas juos buvo aerofotonuotraukos ir planai. Tampėm rulete , o geo/miškolologas rašinėjo kur kokie medžiai auga ir koks jų amžius.
  Bet koks namas turi ten matytis.
  Beje, tai buvo Киевская лесоустроительная экспедиция