Tema: Re: Paremiau pšekus
Autorius: Arj
Data: 2011-11-04 11:05:12
konreciai su lenkais tokie bajeriai itin paprasti - nuvesh I komisariata, israsys baudos kvita
paleis - eik kur nori.
bet auto, jei esi uzsienietis - galima pastatyti I mokama aikstele, net jei bauda simboline. Bus
kvitas - tada gali pasiimi auto. papildomai susimoki uz stovejima. Tuo atvzilgiu pas lenkus tvarka.

"kurmis"  parašė naujienų news:j9096g$bth$1@trimpas.omnitel.net...

Nu gerai, o kas jeigu nu neturi tu pinigu. Nu nusiveze tave i ta
komisariata, ikrauste kisenes ir ner pinigu. Vestuvini zieda issius i
uzstatyt i lombarda?

Zinai nepagarba tam kas negerbia manes man probelmu nesudaro. Parodyk nors
viena civilizuota Europos valstybe kur tave mentai siustu i bankomata kad tu
jiem iskart sumoketum bauda, bo jei ne tave i kalejima pasodins. Nu ner taip
nei Vokietijoj, nei Prancuzijoj, net Lietuvoj taip nera. Na yra buve tokiu
variantu Lietuvoj pazistamiem kad ekipazas lydejo iki bankomato, bet tuo
atveju mokejo i kisene, o ne pagal kvituka.

"VNO"  parašė naujienų news:j908c8$ain$1@trimpas.omnitel.net...

1. kiek matau is laisko turinio - nulis pagarbos zmonesm. tai ko noreti.
2. permetam visa situacija i LT kelius - kas pasikeistu?
matau tik kelis skirtumus:
a) galetum normaliai neketi savo kalba;
b) gautim lietuviska kvituka baudai sumoketi

aisku ten psekus mentai vadinim cia irgi.
is esmes - zioplas pats esi, pats bauda ir sumoki.

idomu butu pamatyti, kaip tu moketum bauda LT zlotais ar Eurais.

De komiariato - draugelis vaziavo ir ten vistiek mokejo.
Tiesiog ten vietoje viska surase, tada jis nuejo i bankomata ir ugrizes
sumokejo.

VNO