Tema: Re: Paremiau pšekus
Autorius: VNO
Data: 2011-11-04 11:00:01
> Nu gerai, o kas jeigu nu neturi tu pinigu. Nu nusiveze tave i ta
> komisariata, ikrauste kisenes ir ner pinigu. Vestuvini zieda issius i
> uzstatyt i lombarda?

reiktu pasidometi ju istatymais.
tokiu atveju manau geriausiai skambinti i LT konsulata.

> Zinai nepagarba tam kas negerbia manes man probelmu nesudaro. Parodyk nors
> viena civilizuota Europos valstybe kur tave mentai siustu i bankomata kad tu
> jiem iskart sumoketum bauda, bo jei ne tave i kalejima pasodins. Nu ner taip
> nei Vokietijoj, nei Prancuzijoj, net Lietuvoj taip nera. Na yra buve tokiu
> variantu Lietuvoj pazistamiem kad ekipazas lydejo iki bankomato, bet tuo
> atveju mokejo i kisene, o ne pagal kvituka.

tai tu gal pradziai nustok pats sau preistarauti:
"Nu ner taip nei Vokietijoj, nei Prancuzijoj, net Lietuvoj taip nera"
"Na yra buve tokiu variantu Lietuvoj pazistamiem"

tu manai jiems reikejo tau kvira israsyti? :D
jie norejo i kisene babkiu gauti.

o kas sake apie kalejima? tavo poste to nera.
o del ju tvarkos - tai tik lieka isaiskinti ar jie taip gali elgtis ar ne.
tu manai tu gernis uz juos? ar jie gersni uz musu police?
vienodai viskas. mato lt numerius ir prisipisa.

be to nereikia lyginti LT ar PL su Prancuzija ar Vokietija.
nieko ten bendro (apart kontinento to paties) pas mus nera.

VNO