Tema: Re: Terpentinui - klausimas dël OAT antifrizo
Autorius: kaiser
Data: 2011-11-04 12:30:49
Na, Zerex'o vargu ar pavyks LT rasti. O ir kam jo ieškot. Tada jau
paprasčiau nusipirkt Volvo antifrizo, nes nėra jis kosmiškai brangus.
Ale norisi kažko iš plačiai prieinamų produktų. Kad prireikus papildyti
nesunku būtų rasti.
Nusimato radiatoriaus lupimas žemėn, tad teks ir antifrizą pasikeisti.
Neaišku koks vokiečio buvo užpiltas, tai maišyti nesinori. O gaila, nes
tepalus keičiant patikrino ir visai geras jis. Gal net keistas ne taip
senai... :(

___
kaiser