Tema: Re: Terpentinui - klausimas dl OAT antifrizo
Autorius: eSSas
Data: 2011-11-04 11:38:59
kaiser Wrote:

> Klausimlis jums, Terpentinai.
> Kok i DAC antifriz rekomenduojate 10-ties met senumo Volvo
> varikliams? Volvo rekomenduoja tik jos paios original antifriz ir
> joki specifikacij nepateikia. Internete randu\\\"pletkus\\\", kad Volvo
> originalus antifrizas i tikro yra Valvoline Zerex G-05. Pastarasis lyg
> yra HOAT technologijos. Ieit, jog tinka DAC raudonasis (ar bet kuris
> kitas G12) antifrizas. Ar teisingai?

Atsiprasau kad isiterpsiu.

DAC G12 sudetyje yra OAT, ir tai nebutinai sutampa su HOAT priedais. Norint but visiskai tikru, reikia issiaiskint Volvo antifrizo standarta (tipo VOLVO Reg. Nr. 260, paimta is lempos (tiksliau - DAC G12 apraso)) ir susirast pardavime analogiska.

Prikabinu antifrizu sudeciu lentele geram laiko praleidimui. Jei Lietuvoj rasi tikra Zerex G-05 analoga - duok zinot, man jo irgi reikia. Reiktu pabandyt MOPAR\'a, ale vis neprisiruosiu. Kol kas girdau banaliu G11 :-)

S.

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/