Tema: Re: naujas Yeti - reikia nuomoniu is turejusiu/vazinejusiu
Autorius: Kaminas
Data: 2011-10-20 19:37:47
Aciu visiems uz nuomones ir linkus, manau cia mano misija ir baigsis.
RaimioRR pasiulymas neblogas ziurint i kainas kainininke. O tas
skirtumas kur parasei, 5200, cia lyginant 1,4 TSI Excelence su 1.6 TDI
Ambition ?

Perduosiu tegul kontaktuoja tiesiogiai su RaimiuRR jei nori. Tai del
bandomojo pravaziavimo manau sutarsit jau vietoj. Palygint vaziavima siu
abieju realybeje speju nelabai, nes bandyminis speju vienas aparatas
dazniausiai buna?