Tema: Re: naujas Yeti - reikia nuomoniu is turejusiu/vazinejusiu
Autorius: RaimisRR
Data: 2011-10-20 12:07:53
Skirtumas tarp 1,4 tsi ir 2,0 tdi su nuolaida mazdaug 5200 lt, be to kad dziugins kuro sanaudos realiai Vilniaus meiste 5,5  - 6,5 litro (priklauso tiesiogiai nuo tarpines)  - tai parduodant 3000-4000 lt tikrai atsijims ir pardavines gerokai trumpesni laika nei benza. Viska sita sakau is tiesiogines asmenines patirties.

Raimis.