Tema: Re: Kiek laiko draudikai ziuri i ivyki ?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-10 13:07:11
Ne, nes tas ziurejimas skiriasi ne tik nuo draudimo kompanijos, be ir nuo
draudejo, bei draudziamo turto parametru.

"Nitro"  wrote in message news:j6ufkd$2r2$1@trimpas.omnitel.net...

pavadinimais gal galetum pavardint?

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Ziuri tai ziuri, bet vertina ivairiai. Pas viemnas kompanijas tai jau
nebetures itakos po metu (jei zala nedidele ar seip taves nori), pas kita
gausi minusa net ir po penkiu metu, jei ibreze sparna senam kledarui.

"pjezo"  wrote in message news:j6t2f6$mhb$1@trimpas.omnitel.net...

p.s. turejo but "geri 3 metai"