Tema: Re: Kiek laiko draudikai ziuri i ivyki ?
Autorius: Virus
Data: 2011-10-10 11:01:23
news:j6u6le$lqi$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip ir sakiau - draudikai bertina individualiai ir net ne visada suprasi
> kaip. Kad ir tavo atveju - mokejai uz CASCO tiek pat. Bet tai jau kaip ir
> pabrangimas, nes automobilio verte per metus sumazejo.

Jei kana liko ta pati, tai dar neblogai. Kai man rugpjucio gale reikejo
pratest draudima - perskambineta n kompanuju, vistiek gavosi beveik
400lt brangiau, nei pries metus. Ir visi kaip susitare aiskino, kad casko
jiems nuostolingas, del to kainos kyla. Ivykiu - 0, auto  draudziama
ketvirtus metus is eiles.
--
Virus