Tema: Re: Q: Parkavimas Didzioji g.2, Vilnius
Autorius: KEdas
Data: 2011-10-02 20:59:24
2011.10.02 20:42, aviliux rašė:
> Tai rytoj 13:10 val. Vilniaus miesto savivaldybes administracijos
> Saugaus miesto departamento Viesosios tvarkos skyriuje ar galesiu mustis
> i krutine, saziningai atgailauti, kaltinti save uz ziopluma ir
> situacijos nesupratinguma bei, kol miesto centras dar nera paskelbtas
> zona, kurioje draudžiama stovėti - maloningai prasyti tik si karta
> apsiriboti ispejimu?

Nebėra įspėjimų, bus 10 arba 40Lt bauda. Reikalauk, kad būtų taikoma ne
tik nuobauda tau, bet ir pareigūnai savo darbą atliktų iki galo, t.y.
taikytų 290 ATPK straipsnį:
290 straipsnis. Pasiūlymai pašalinti priežastis ir sąlygas, padėjusias
padaryti administracinius teisės pažeidimus
Nagrinėjantis bylą organas (pareigūnas), nustatęs priežastis ir sąlygas,
padėjusias padaryti administracinius teisės pažeidimus, pateikia įmonių,
įstaigų, organizacijų vadovams ir kitiems pareigūnams pasiūlymus imtis
priemonių, kad būtų pašalintos tos priežastys ir sąlygos. Šie asmenys
per vieną mėnesį nuo pasiūlymo gavimo dienos privalo pranešti pasiūlymą
pateikusiam organui (pareigūnui), kokių imtasi priemonių.

Aš apie tą vietą jiems rašau jau nuo pavasario, kad tinkamai pažymėtų.