Tema: Re: Q: Parkavimas Didzioji g.2, Vilnius
Autorius: KEdas
Data: 2011-10-02 15:59:27
Tu teisus, kad ta vieta blogai pažymėta. Bet taip yra tik todėl, kad
vairuotojai per pastaruosius 8 metus priprato, kad bet kokia vieta, kur
yra nuleistas bortas yra legali stovėjimo aikštelė. Tuo tarpu
pamirštama, kad eismas vyksta keliais, o nežymėtos stovėjimo aikštelės
būna tik kiemuose. Visur kitur turi būti „P“ ženklas, kad ten būtų
galima stovėti. Tikiuosi, kad supranti, jog senamiesčio centre
mėlynojoje zonoje negali būti NEMOKAMŲ stovėjimo vietų ;)
Tikiuosi, kad visą senamiestį ir miesto centrą paskelbus zona, kurioje
draudžiama stovėti, tokios abejonės išnyks.