Tema: Re: Grand Vitara vs RAV4 vs Freelander
Autorius: FwsA
Data: 2011-09-30 08:47:07
Kad vaziuos ten kur dar provezos nepadarytos OK, bet man labiau rupi kaip
jis elgsis provezuotame kelyje???! Katik iskeptam vairuotojui, ir dar esant
60m. amziaus, kad ir mazas sumetymas, kad nesibaigtu griovyje.
O kaip patikimumas, detaliu kainos, uzsukimo i servisa daznumas jei lygint
Grand Vitara su RAV4.
Gedas