Tema: Re: Grand Vitara vs RAV4 vs Freelander
Autorius: FwsA
Data: 2011-09-29 16:49:48
Kad autopliuse pasirinkimas tik is 2vnt. Durys tik 2.
O ir man tas siaurumas neduoda ramybes. Jimny tik: "Колея передняя 1220 мм
Колея задняя 1210 мм".
Kaip gali vaziuot normaliai tokia masina provezuotu keliu??? Provezos taigi
zymiai placiau isvazinetos, tai ir vaziuos metydamasi: tai viena puse
vaziuoja proveza, tai kita. Ar blogai galvoju?
Gedas