Tema: Re: Duju irangos legalizavimas
Autorius: Monas <monazzz { @ } gmail.com>
Data: 2011-09-22 10:39:56
Nuvaziuoji pasdujininkus kas deda irangas normalias, jie patikrina ar viskas
+/- ok, israso pazyma kad jie sumontavo iranga, tu jiem uz tai susimoki.
Tada nuvaziuo i regitra, ten darai duomenu keitima, ateina regitrinis
apziuri, pasiziuri tavo gauta pazyma, pakeicia tech pasa ir vualia. Tos duju
irangu kartos yra tikru tikriausias briedas :) Vieni vienaip vadina, kiti
kitaip. Vieni supranta kad slangines duju irangos tai jau is kart pirma
karta, kiti dar sugeba pasiziuret kas valdo tas dujas ir koks balionas
imontuotas. Taip kad cia is to pasakymo 1 kartos naudota iranga nieko sprest
negalima. As specialiai pries koki pusmeti dejau senos kartos duju iranga su
normaliu tos irangos vldymu ir nauju balionu. O jei pas tave jis tikrai iki
2018m galioja tai jis yra vos triju metu senumo man atrodo, nes naujam buna
stampas kad galioja 10m jei neklystu. Zodziu vaziuok pas dujininkus, jie
patikrins ir turetu isduot pazyma, o regitrai to ir tereikia. Visa kita
savininko galvos skausmas.