Tema: Re: Duju irangos legalizavimas
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-22 08:39:58
klysti.
iranga turi buti veikianti- patikrina baliono metus, paziuri kiek duju jame (min 50 proc turi buti), patikrina kaip pravestos trasos (min 10 cm nuo duslintuvo, vamzdelis izoliuotas, neklibantis nekabaluojantis). tikrina CH ir CO tiek ant benzo tiek ir ant duju.
praeita technikine is pirmo kart mane praspyre vien tik del to, kad magistrale pravesta kazkur 5-7 cm nuo vidurinio duslintuvo bakelio....
teko daryti vadinama ekrana, tada jau praleido...