Tema: Re: vw touran - verta/neverta
Autorius: eex
Data: 2011-09-12 16:22:21
na as manau normalu, jei gainiosi masina ties raudona sukiu riba, tai tas
litras tikrai susivalgys. nu bet jei normaliai vazinejant reikia iki litro
tepalo 1000km manyciau nera normalu.
beje, gal tau teko kada krapstyti vag'o 1.6 benzinini motora (2000-2003m.)?
ar yra ten kokiu bedu?
kas liecia opelius, tai sakau mano vectra su 1.8 per 15k km nesueda litro
(x18xe1). tevukas turi astra su x18xe - eda tepalus kaip turi buti (bet
melyno dumo paminkius tapke nemeta). abi masinos 2000m.

"Staska"  parašė naujienų news:j4l04g$ios$1@trimpas.omnitel.net...

"eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message
> x16xel (ir dar ten kazkuriems) tepalo norma 0,6l/1000km dar laikoma normos
> ribose. tai ka kalbeti apie 200k km praejusi motora....

Tas pats galioja ir 1.6, ir 1.8 varikliams. Kazkaip 1.4 ir 2.0 gerokai
reciau skundziasi tepalo vartojimu.
P.s. VW savo varikliams leidzia vartoti iki 1ltr/1000km :) Bent jau anksciau
taip leisdavo, nezinau kaip raso po 2000 metu masinoms.