Tema: Re: vw touran - verta/neverta
Autorius: eex
Data: 2011-09-12 15:57:08
nu negaliu ziuret, kai paspaudus tapke eina melynas dumas :) moraliskai
skauda :) o seip tai maza ta astra. ka ten astra. mano vectra maza jau, tai
ka kalbet apie astra... vienam su ja lakstyt aisku gerai. nors tepalus eda,
bet traukia tikrai gerai.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:j4kutr$gom$1@trimpas.omnitel.net...

ot ne px tiek keli litrai tepalo, jei tikrai mažai važiuojat? Ar
morališkai skauda? :)