Tema: Re: Perestroika ant Kauno
Autorius: Renookas
Data: 2011-08-26 13:57:44
mazdaug: gink dieve neliskit pro mano kiemo....

P.s. Kodel gi nesumazinus tu srautu i jonavos gatve nutiesiant visai nediele
atkarpa ir pro Asigali nuvaziavima? tuo labiau darant grandiozine
rekonstrukcia ir numatant siek tiek palaciau ir i prieki. Pas mus visada
atsiranda rekianciu kad blogai jei tik kas pasisuka link ju kiemo... bet jei
eitu pro kaimyno Petro kiema didesnis srautas tai viskas ok...